tisdag 13 februari 2018

Väntan

Imorgon kommer köket från IKEA så jag jobbar hemifrån då. Någon gång mellan kl 11 och 18 backar det in en lastbil mot trappan och någon bär in 112 kollin i kapellet.
Här har jag tänkt att de ska ställa de platta paketen. Jag har täckt golvet fram till avställningsplatsen.

Jag bara väntar på allting nu. Att köket kommer och att jag får åka till Teneriffa. Om en och en halv vecka drar jag iväg dit men ska försöka hinna montera lite skåpstommar innan dess. Elektrikern ska hit en sväng i början av nästa vecka också.

Jag har börjat förbereda mig lite för min "klimatvård" på Teneriffa. Jag har gjort några inköp inför min "semester".
Det verkar inte vara så varmt därnere såvitt jag kan se i väderleksrapporterna. Huvudsaken att det är sol och att det finns lä att ligga i. Jag ska försöka vandra så mycket jag kan på min lediga tid. Ni får följa med lite grann och ta del av en klimatvårdsresa på "Teneriffabloggen". Ni hittar länk till den i högerkolumnen här också.

Inga kommentarer: