söndag 27 december 2009

Köpte en liten gullig Mini-PC idag som kommer att bli min trogna följeslagare i New York i vår. Då slipper jag skriva dagbok för hand för att sedan sitta och lägga ut det på bloggen. Det kommer att bli ett riktigt lyft för både blogg och mig själv.

Detta är det första inlägget via den nya datorn.

Har varit på shoppingturné i Karlstad hela dagen ihop med Ann-Karin. Vi shoppar bra ihop.

Jag var uppe till kapellet en sväng och praktikanten TF satt därinne och elektronikmös. Härligt att kapellet utnyttjs även då jag inte är där. Det känns mycket bra!
Nu är Felixen-Fix hos mig i tre dagar och vi ska mysa och spela TV-spel.

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej. Hoppas ni får det mysigt i dagarna 3 och vill ni ha lekkamrater att åka pulka med så är det ju bara att höra av sig. Vi har haft sparkrace här i dag :-)

Eddie sa...

Vi har det jätteskönt härinne i värmen. Vi spelar Lego Indiana Jones 2 på X Box.