tisdag 3 maj 2011

Har varit i Tokholm med övernattning ute på Ekerö. Närmare bestämt Sånga-Säby som är en konferensanläggning. Jag hade ett sådant fantastiskt rum denna gång och önskade att jag och Lina varit där istället för en massa miljö- och hälsoskyddsinspektörer. 
Utsikten från rummet mot Mälaren.
Det var inte svårt att fantisera fram hur Linas svarta hårsvall skulle te sig mot de vita örngotten i sängen.
Utanför fönstret växte styvmorsvioler.
Otroligt vackra och lite blyga.
Måndagskvällen avslutades med festligheter men jag avbröt festandet ganska tidigt för egen del. Ett ihärdigt gäng hade hållit på till fyra på morgonen.
Tisdagen bjöd på ett eländigt väder hela dagen.
Så här såg det ut utanför mitt hotellfönster på morgonen. Det snöade hela förmiddagen.
Nu är jag hemma igen och Felix har just lagt sig.

Förberedelser för New Yorkresan fortsätter. Nu har jag tvättat allt som ska med i alla fall. Imorgon blir det stora packardagen men först ska jag jobba.

Inga kommentarer: