tisdag 4 maj 2010

Har varit i Tokholm hela dagen och det har nästan känts overkligt. Hur kan jag sitta i ett möte hela dagen i Tokholm när jag har så mycket att tänka på inför resan? Under hemresan med tåget fick jag SMS:biljett till morgondagens tågresa.
Nu är jag i alla fall hemma och packar och pysslar. En vittvätt torkar så snällt i torktumlaren.
Imorgon ska jag lämna in bilen, jobba och skicka iväg min trasiga digitalbox. När jag jobbat klart ska jag hämta Felix och umgås med honom en stund innan Jörgen kommer och hämtar mig för skjuts till järnvägstationen. Kl. 17:37 imorgon går tåget mot Tokholm igen.

Detta är det sista inlägget på Kapellbloggen på ett tag. Nu får ni följa min andra blogg, New York 2010 istället.

2 kommentarer:

Henwa sa...

Hallå du!
Tack för alla bra tips jag fick av dig idag vad man kan göra i NY. Få se om vi syns där skulle vara kul. //Henrik

Eddie sa...

Vart ska ni bo?