söndag 23 maj 2010

Ikväll har liksom vardagen kommit ikapp mig. Jag har skrivit det sista inlägget i New York-bloggen och gått igenom den post som kommit under min lilla semestertripp. Helgen har varit rolig och att träffa Felix har varit fantastiskt. Vi har bara umgåtts litegrann då jag haft svårigheter med sömnen. Igår kväll grillades det i kapellet i goda vänners lag. Jättetrevligt att landa i "mitt" Kristinehamn igen som om ingenting har hänt. PO med flickvän H var där liksom LC med sin PR. E, kompis till PO, var där med flickvän och chaufför och så var det jag och MP. Vi grillade gott och gick sedan in och spelade musik. Jag blev trött tidigt och MP och jag knallade hemåt tillsammans med LC och PR i ösregnet. Sov som en stock natt till söndag och hade helknäppa drömmar.
Idag har Felix och jag umgåtts och byggt Lego hela dagen förutom när han var på kalas under eftermiddagen. Då passade jag på att vara lite i kapellet. PO och Jörgen var redan där när jag kom. Senare kom också TF. Rätt som det var kom urmakare BA med son på besök också och fick sig en rundvandring i kapellet.

Imorgon börjar vardagen igen.

Inga kommentarer: