fredag 18 februari 2011

Äntligen fredag och helg! Felix har spelat tv-spel och keyboard ikväll. Jag har diskat och Felix har fått mig att titta lite på "Lets Dance". Inget jag själv väljer att titta på. Jag gjorde mig nyss en rejäl kvällsmacka.
Ägg, kräftstjärtar, extremt mycket majo i två lager och citron. Nu somnar man gott snart med bok och katt.

Beställde också en biljett till Tommy Emmanuel på BB King Blues club den 14 maj. Det kan vara kul att se den sanslösa gitarristen någon gång och varför inte i New York.








Jag missade ju honom när han var i Arvika.

4 kommentarer:

Lars G sa...

Tommy Emanuel är grym!

Eddie sa...

Verkligen! Men han är nog roligare att se än att höra på skiva. Han är ju en fantastisk scenmänniska.

Anonym sa...

"Fanns det ingen dill?" :)

Eddie sa...

Nähä du! Ingen dill tyvärr! ;-)