söndag 6 februari 2011

Jag är inte nykär så det är inte därför jag varit frånvarande. Denna helg har inneburit en besvikelse av stora mått. Jag är ledsen och besviken som man kan bli på människor ibland. Vad denna konflikt kommer att innebära för framtiden är svårt att säga.

Jag har varit ensam i kapellet hela dagarna med undantag från igår då jag åkte till kära väninnan Eva-Lill Petterson och fick mig en rejäl portion paltbröd med fläsk.
Såsen var bland den godaste jag ätit och jag blev så mätt så jag nästan sprack. Då ställer hon fram en tårta...
Tack för underbar mat, Eva-Lill!
Lördagskvällen avlöpte sedan i sakta mak. Jag pysslade en del med att ladda hem programvara så jag ska kunna göra Youtube-klipp inför mina ljudinspelningar. Jag gjorde också en inspelning i morse på trappan till kapellet och den ska jag försöka lägga ut i kvällningen.

Molly låg bredvid mig hela kvällen och softade.
I dag kom Felix till mig och sitter nu och spelar Lego Indiana Jones.

Håll utkik efter min ljudinspelning som jag kommer att lägga ut i kväll.

2 kommentarer:

AA sa...

Skulle förstått om du varit frånvarande pga att du var nykär - men inte på grund av att du inte är det??

Undrar ju såklart lite över vad du råkat ut för för konflikt och om det var så illa att du börjar misströsta på mänskligheten.

Eddie sa...

Hupp vad fel det blir när man glömmer ordet "inte". Nu är det infogat ändå så nu blir nog meningen mera riktig.

Nej, jag är inte besviken på hela mänskligheten som tur är.