söndag 18 oktober 2020

Söndag och IKEA

Jag tog en sväng till IKEA. Det är så skönt att ge sig ut på E18 koppla in farthållaren och sedan bara drömma medan bilen tar mig till Karlstad. 

Idag hade jag som ärende att titta på lite kontorsmöbler. Jag provsatt ett antal stolar och några bord. Det skulle att gå att få ihop ett litet hemmakontor med produkter därifrån. Jag antecknade lite. Jag köpte en tamburmajor att ha vid min bakre entré. Jag märker att Felix med sällskap har svårt att hänga av sig ytterkläderna när de kommer. Nu är det ordnat.

Sedan tog jag en tur till Elgiganten på hemvägen. De bygger om därinne och det känns som om de gjort det i flera år nu. Jag tog i alla fall en tur och kollade lite skrivare och webbkameror. Allt med tanke på ett hemmakontor. Det är nog för övrigt första gången jag varit på Välsvikens handelsområde utan att gå in på Jula. Jag har inget ärende dit vilket känns lite konstigt.

Inga kommentarer: