onsdag 15 december 2010

Det händer inte särskilt mycket dessa dagar men idag har det nästan varit lite hektiskt. Det var avslutning på Felix rytmikkurs i kväll och jag var med och tittade. 
De visade var de gjort under terminen. 
Sedan drog jag iväg och åt ett OK julbord. Mina arbetskamrater dricker inte gärna alkohol på dessa tillställningar men jag brukar vara lite sugen. Det blev likadant denna gång och när maten är uppäten reser sig alla och går. Tråkigt tycker jag och fast jag vet om det blir jag lika besviken varje gång.

Jag gick upp till kapellet efter julbordet och det kändes bra att röra lite på sig efteråt.

3 kommentarer:

Miss Gillette sa...

Jag ska på samma grej idag ... fulladdad med alvedon får det nog bli.

Jag brukar också känna lite så när det är körkalas. De flesta är inte så värst på hugget medan jag har en masa röj i kroppen som vill ut. Undantaget var väl senast, då jag inte orkade engagera mig nåt vidare. Men det hör nog till mitt allmäntillstånd den här hösten och vintern, är så förjordat trött hela tiden. Vill bara gå i ide.

Eddie sa...

Tråkigt att höra att du är trött och sliten. Jag är också otroligt passiv nu. Orkar inte dra igång sådant jag borde.
Tänker ofta på dig och vill gärna träffa dig snart över en kopp eller ett glas!

Miss Gillette sa...

Samma samma. Under helgerna nu _måste_ det ju gå att få till.