fredag 21 juli 2017

Det artar sig

Min vän Ronny Ivar kom på besök igår kväll och vi satt i den ljumma knott- och myggfria sommarkvällen och drack några kalla öl och pratade minnen. Jag hade jobbat vidare med altanen under dagen i värmen. Det blir väldigt varmt i solen på eftermiddagen och gräsmattorna gulnar mer för varje dag. Originalsivan var framme några gånger och jag har varken sett till rävungen eller fake-Sivan något mer.
Igår hade jag kommit hit ungefär innan jag gav mig för dagen.
Idag har jag reglat klart bjälklaget och imorgon tar jag en byggpaus.

Felix kom tillbaka från Gothia cup i Göteborg idag (Foto: Henrik Skoglund). Vi tog en tur i bilen och åkte till en kompis i Karlskoga och lämnade in mina kära slutsteg för översyn. De har börjat bråka allt mer och det är inget roligt att lyssna på musik när det inte låter som det ska.

Imorgon tar vi en roadtrip till Lidköping, Spiken och Läckö.

Inga kommentarer: