lördag 10 september 2016

Lördag

Felix och jag åkte till IKEA en sväng imorse och kollade lite kök. Jag fick med mig tolv ytterkrukor därifrån också.

Vi åt lunch på en thaibuffé inne på Bergviks köpcentrum och köpte Boxholms goda Chiliost.
Det var slut på den på Maxi i Kristinehamn och jag närmade mig en chiliostkatastrof. Till höger syns den lilla livlina jag hade kvar.

Felix spelade fotboll i Filipstad idag och jag åkte hem och klippte gräs. Sedan vattnade jag alla Hoyor och planterade om någon stickling.
En retarderad Hibiskus blommar vackert här. Önskar att de hämmande kemikalierna kunde ta slut någon gång så plantan växte till sig och blev en vacker krukväxt.

Här sitter jag och njuter av musik. Caravans album "In the land of the grey and pink" strömmar ut ur högtalarna nu. Det är bara en tidsfråga innan jag sätter på Allman brothers. "Live at Jones beach, 7 sept 2013". En konsert jag och Lina var på i New York.

3 kommentarer:

Per sa...

Du har ju fått det riktigt mysigt i kapellet.

Per

Eddie sa...

Absolut. Men väldigt rörigt!

Anna Ström Åhlén sa...

Så troligt mysigt du fått det! Det ser ut som en perfekt plats att spisa musik på.