onsdag 3 mars 2021

Spanien

Ikväll har jag pratat med de som har en lägenhet jag kan få hyra i Torrevieja. Vi gjorde upp att jag ska vara där i fyra veckor över jul och nyår i år. Jag vill ju åka ikväll helst.

Jag var tvungen att gå och kolla mitt pass och det går ut den 17 mars 2022. Då hinner jag använda det vid denna resa. Det finns inget Internet i lägenheten så det måste jag fixa.

Lägenheten ligger på femte våningen men det finns hiss. Ovanför lägenheten finns ett soltak och lägenheten ligger på översta våningen.

Nu är det bara att hålla tummarna för att man kan flyga då. Och att alla är vaccinerade.

Jag pratade länge med min chef idag också. Hon tyckte det lät fantastiskt att vara där på semester en månad. Jag hoppas jag får till Internet och att det fungerar bra så jag i framtiden kan arbeta därifrån i perioder.

Inga kommentarer: