söndag 13 juni 2010

PO och jag fortsatte att röja i prediksalen. Vi fortsatte att bygga färdigt scenen. Nu när scenen är på plats kommer jag att få bättre ytor i själva prediksalen. Innan jag kan flytta upp mer saker på scenen ska den användas för musik på midsommar dock. Jörgen känner lite försiktigt på de spända trumskinnen. Vi pysslade och jag städade. Det är en väldigt dammig miljö eftersom man använt prediksalen som slöjdlokal. Jag försöke få bort så mycket damm som möjligt. Vi drack några pilsner också. Det var ju trots allt lördag. LC kom upp med gitarr och P satte sig vid trummorna. Här kommer en liten teaser inför midsommar.

Det är dock oklart om P kommer att närvara.

P har gjort om min inbjudan till Chaple-jam, 2010 så anslaget blev mer läsbart. Tyvärr kom inte det vackra teckensnittet med men det blev helt klart mera läsbart.Idag ska jag gå till kapellet eftersom bilen blev kvar där igår. Cykeln är tyvärr inte i körbart skick. Ska försöka mig på ett litet blomsterarrangemang idag.

Inga kommentarer: