söndag 22 februari 2009

Fick börja dagen med att skotta snö vid kapellet. Sedan tog jag tag i köksluckorna och började montera beslag. En del beslag fungerar inte så bra. De har en liten mekanism som gör att man måste trycka in ett litet handtag när man ska öppna en lucka. Några av dessa fungerar dåligt.

Så här blir det i alla fall. Insåg att jag glömt att måla en lucka. Den stod kvar nere i prediksalen. Buuuu!

Jag började sedan färdigställa den nyuppsatta väggen i övre hallen.


Jag stoppade i en 45:a isolering i väggen innan jag slog igen väggen med OSB-skivor. Det är skönt med tysta rum. När jag skulle såga upp ett hål för en kopplingsdosa så gick styrborret i dosfräsen av. Det var snickarens dosfräs för säkerhets skull. Han vet inte om det ännu men lär bli varse om han läser bloggen. Han var uppe med utrustning för kakling idag också.

Det har varit lite motgångar alltså. Hoppas det går mera friktionsfritt imorgon kväll.

Mera gitarrspel i kapellet idag. Ägaren till den reparerade förstärkaren var här och provspelade.

Inga kommentarer: