lördag 7 februari 2009

Fyra timmars målning. Först tak och sedan en runda på väggarna med grått. Allt har gått bra och enligt planerna.

Snickaren kom upp och inspekterade läget och allt var till belåtenhet.

En bild åstadkom jag.

Det är ju så svårt med kulörer på bild och dessutom på datorskärm.

Det blir i alla fall bra men väggarna behöver strykas två gånger. Taket klarar sig dock med en strykning. Jag målade även taket i skafferiet. Imorgon drag jag väggarna en gång till men nu är det kvällen och en pilsner står öppnad på bordet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skål då! :)

Eddie sa...

Skåååål!

Kolla vad vi grejar med nu!

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71645&whichpage=9

Anonym sa...

Ha ha, jag har redan kollat. Jag kollar varje dag :)
Hälsa Jörgen att han är sååå snygg med den där gröna tråden bakom sig :-D

Eddie sa...

Right on...