onsdag 21 april 2010

Det drar ihop sig till New York. Två veckor kvar idag och jag känner att tiden kommer ikapp mig. Jag har mycket som ska göras innan jag åker dit. Igår laddade jag ner en app från iTunes där jag kan skapa projekt och "todo-listor" i telefonen.
New York 2010 är ett projekt som innehåller ett antal underrubriker i form av kom-ihåg-punkter. Det är mycket på jobbet också som ska vara klart innan resan. För att inte tala om kapellet. Där väljer jag ju iofs själv hur mycket jag vill arbeta men det som jag gör innan resan slipper jag förstås sedan. En del hantverkare är engagerade nu också som jag måste synka. Det är mycket som måste just synkas. Många moment är beroende av att ett tidigare moment är slutfört.
Ja, ja, det ordnar sig nog bara den där vulkanen på Island tar en paus när jag ska flyga över den.

Ikväll sitter jag med den "lilla" bärbara datorn som ska bli min följeslagare på resan. Jag vill använda den lite innan jag åker för att lära känna den och dess batteri.

Inga kommentarer: