söndag 11 april 2010

Heldag i kapellet men ack så lite arbete som utfördes. Vi inledde dagen med grillning. Sedan somnade Jörgen i solen och jag pysslade med vridtrafon. Fantastiskt att kunna sitta i bar överkropp i solen. Det var inte längesedan man trodde att det aldrig mera skulle bli plusgrader. IB kom på besök och snickaren dök upp på sin Harley Davidson. Sedan kom TF och AF på kortvisit. Jag förtsatte att bygga vridtrafo och Jörgen pysslade med sitt.
Snickaren och jag bar i alla fall upp spisen på övervåningen. Imorgon kommer elektrikern.

3 kommentarer:

Therese sa...

Ja, vilken härlig solskensdag det har varit! Jag har inte suttit i bar överkropp (så alla grannar är befriade från chockskador) men i alla fall promenerat i stan med jackan runt midjan.

FrkLugn sa...

Vilken härlig dag det har varit!

Du smorde väl in Jörgen med solskyddsfaktor 30? Jag tror inte han klär i nyansen babiabstjärts-rosa.

Eddie sa...

Ingen fara med Jörgen. Han var helt klädd i svart när han låg där och sov.
Kulören "Babianstjärtsrosa" passar nästan inte någonstans när man tänker efter. Knappt ens på babianer.