måndag 5 april 2010

Felix kom till mig kl. 9:30 imorse och ville spela lite TV-spel. Vi spelade ett par timmar och sedan hämtade TF mig och vi åkte till kapellet. TF skulle löda under Jörgens uppsikt och jag demonterade elektronikskrot och tog tillvara komponenter som vi kan behöva.

JS kom och hämtade en reparerad basförstärkare och IB kom och hälsade på med en påse bullar. LS tittade också in på hemvägen från Mora. När alla åkt gick jag upp och målade ett varv snickerier i hallen uppe. Sitter nu i soffan och är på väg till sängen. Flyttade över 40 GB musik till en extern hårddisk ikväll. Jag håller på att rippa alla mina CD-skivor till Apple-losslessformat för att kunna spela upp dem trådlöst i kapellet när den dagen kommer. Jag kommer att ha en "musikserver" stående i apparatrummet och den mesta av musiken kommer att spelas upp ifrån den.

Inga kommentarer: