torsdag 26 mars 2009

Idag hämtade jag två specialborrade kakelplattor hos Hall-golv så nu kommer jag ytterligare en bit i kaklingen till helgen.
Förevisade också kapellet för två långväga kollegor från Årjäng. Den ena kallar jag "Hartta tå hörtt". Det betyder "hälften av varje" för den som inte förstår värmländska.

Pappadagarna fortsätter och består mest av att jag får rycka in och hjälpa pojken när han kör fast i "Lego Star Wars II" som han spelar på datorn. Ikväll ska vi dock köra busning i soffan, har han bestämt. Sedan blir det sagoläsning i sköna sängen. Uppskattas även av pappa kan jag meddela.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg o ta det lugnt med mellanölen.
Jag jobbar hela helgen och har blott intagit några 3,5:or.

Eddie sa...

Tråkigt att jobba men vädret är ju iofs inte de det roligaste. Jag tar några folköl ikväll. Hörde att gubben din skulle göra likadant.

Therese sa...

Han mixar mellanöl o 3,5:or, och jag har övergått till att insupa hårdrock :)

Eddie sa...

Det gynnar dig om du ska jobba helg.