söndag 20 september 2009

Idag byggde jag klart en förstärkare.
Jörgen felsöker. Jag hade missat lite saker visade det sig men Jörgen hittade mina små missar.

Här spelar det ÄNTLIGEN! Lite mer ska till innan det är helt färdigt men nu fungerar det i alla fall. Själva "förpackningen" ska snyggas till lite.

Då är det bara att fortsätta med nästa elektronikprojekt.

Jag klöv lite ved också och hade massor av gäster hela kvällen.

I kom och hade med sig en gammal förstärkare och en grammofon som gåvor till kapellet. JS kom med ett par mikrofoner som behövde lagas. E och E kom och undrade om vi visste vart E kunde få tag i en ny nål till hans resegrammofon. S, P och J stannade till med bilen och snackade lite. D kom förbi och tråkade mig för att det inte hörs några hammarslag uppe från kapellet.

Skoj!

Inga kommentarer: