lördag 31 januari 2009

Pojken kände sig lite skruttig i morse och sov hela förmiddagen. Jag körde upp honom till hans mamma vid tretiden och kände mig själv lite skruttig efteråt.
Tog en sväng till kapellet och hälsade på Jörgen som satt där och arbetade med en förstärkare. Jag hade ingen lust att vara kvar med endast ett iskallt utedass som livlina om skruttigheten ökade. Gjorde därför tidig kväll och åkte och satte mig i lägenheten. Hoppas det känns bättre i morgon. Längtar efter kroppsarbete.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig.

Eddie sa...

Känner mig faktiskt ganska OK! Det bet inte riktigt på mig.
Sitter och laddar med några folköl innan jag ska ringa en kompis i New York. Man pratar ju så mycket bättre engelska då...

Eddie sa...

Pratade med min kompis i NYC och hörde en polisbilssirén i bakgrunden, precis som på film.

He was doin´ fine!