söndag 12 juni 2011

Livet leker i kapell och på Karlskogavägen.


Felix, Lina och doggarna har varit i kapellet nästan varje kväll denna veckan. Idag har Lina och jag cyklat tandemcykel igen. Vi åkte till Linas mor och solade och fikade.


Här är vi startklara för hemfärd och sillmiddag.


Nu sitter vi på Linas balkong och har just avslutat helgen med en Irish coffe.

Jag får ingen ordning på bildpubliceringen från paddan. Jag måste sitta vid min laptop för att få till acceptabla bilder, tyvärr.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

Marita sa...

Fina bilder vad mysigt med cykel för två!!




Kram

Miss 80's sa...

Det ser jättemysigt ut med tandemcykel! Återigen: kul att läsa om hur bra ni har det. :-)

Eddie sa...

Jag är lycklig, Miss 80´s! Tyvärr har vi lite för lite tid tillsammans just nu men denna semester kommer att bli "awsome"!