Jag tog mig en tur uppe vid Kvarndammen idag.
Golfbanorna vid Sågarbo fanns inte kvar vilket gjorde mig förvånad. De har ju alltid funnits där. På andra sidan Slamdammen var det väldigt igenväxt. Parksoffan jag suttit och druckit öl på många gånger saknade sina brädor. Det var bara metallgavlarna kvar.
Jag såg tusenskönor på en gräsmatta. Det har jag aldrig sett förut i Värmland.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar