onsdag 15 juli 2009

Har dåligt samvete inför snickaren för att jag inte har jobbat så hårt idag.

Köpte en stege och lite spackel på förmiddagen. Fixade sedan ventilen i sovrummet och det utvändiga gallret till PAX-fläkten. Satt en bra stund och räknade och funderade på hur jag ska koppla ihop avloppsrören från badrummet. Insåg igår när jag skulle beställa avloppsrör att jag inte hade tillräckligt med underlag för att göra en beställning. Jag ska försöka ikväll istället.

Har haft besök av Lollo med en kompis och diskuterat varför vuxna skiljer sig bl a. Lollo är ca 10 år och bor granne med kapellet. Hoppas hon blir lekkamrat med Felix när vi flyttar dit.

Knyckte ett foto som min bloggkompis frklugn tog på min på Åmåls Blues Fest 2009.
Här var man glad och yster. Understrykas bör att fotot togs i början av kvällen...

Inga kommentarer: