söndag 28 mars 2010

Den förhatliga snön tinar så bra runt kapellet och idag ledde jag ner rännilar från gården i trumman som går under vägen. Det känns bra för varje droppe som rinner bort. Det verkar också som om det rinner mycket vatten i dräneringsrören runt huset. Gott!

Det blev inte mycket gjort idag. Jag bytte om och satte mig på trappan och somnade. RI kom förbi och hälsade på och väckte mig. Jag gick sedan och mätte lite och gjorde en lista över saker som ska köpas in inför fortsatt arbete. Förra veckan såg jag ut ett kylskåp att ha på övervåningen. Det visade sig dock vara för stort när jag mätte utrymmet idag.

Elektrikern LU kom upp och vi planerade kommande ledningsdragning.

Det ska dras jordat på hela övervåningen, spisen ska kopplas in och en PAX-fläkt ska monteras och kopplas in i badrummet.

Inga kommentarer: