måndag 15 november 2010

Elektrikern var här imorse och kopplade in värmekabel till vattenledningen.
Det kan vara bra att ha det gjort när det varnas för 20 minusgrader nästa vecka. När jag kom hem efter jobbet klättrade jag upp på taket för att se så att det inte rinner in en massa vatten runt skorstenen nu när det regnar så illa. Det såg bra ut. Jag passade också på att rensa hängrännan på baksidan av uthuset. Förra helgen när jag tänkte göra det var den bottenfrusen och det lät sig inte göras.

Sitter nu och lyssnar lite på zappaskivorna jag köpte i Göteborg. Ett mera aktivt lyssnande ska snart ske. Jag ska sätta på Devon Allman och Honeytribes nyaste skiva eftersom jag åtagit mig att recensera denna. Under tiden jag jag bekanta mig med min nyinköpta iPod också. Jag köpte också några vinylskivor på stan i Göteborg men de får vänta. Jag har mycket att lyssna på nu de här dagarna när Felix är hos sin mamma.

Inga kommentarer: