torsdag 18 november 2010

Gick till sjukgymnasten och fick en massa nålar i axeln igen. Men det hjälper. Jag har inte haft ont på flera dagar nu.
Efter jobbet hämtade jag en inramad affisch på Unos Glas som jag köpte på Santanakonserten i Stockholm. Jag fick med en spegel till badrummet också som jag måttbeställt. Jag pratade med tjejen som ramar in tavlor om förvaring. Jag ska ju inte hänga upp tavlan på länge ännu. Hon sa att det var jätteviktigt att de förvaras i rumstemperatur. Tusan, tänkte jag. Jag har ju fem tavlor till som hon har ramat in och de står i prediksalen. Där finns det ju ingen värme än. Hon blev minst sagt orolig. -Du har tur om dom fortfarande är fina, sa hon. Jag åkte och hämtade Felix och hans kompis Albin. De skulle spela Lego Harry Potter här i kväll. Jag beslöt mig också för att packa upp tavlorna som stått i prediksalen.

Och de hade klarat sig!

Jag köpte dessa affischer i New York förra året och lät rama in dem. Sedan dess har de legat inpackade i brunpapper.
Denna köpte jag i Woodstock.
Den till vänster användes som reklamaffisch för Rock´n´Roll Hall of Fame Annex i New York. Det var bara öppet ett år men jag hann dit. Det var en väldigt trevlig utställning. Den till höger är reklamaffischen för Woodstock. Den köpte jag där också.
Det här är två gamla reproduktioner. Konsertaffischerna var bättre förr.

Felix och Albin åt "Pappa Eddies specialmackor".
Köttfärsbiffar med majonäs och Aromat.

Inga kommentarer: