måndag 2 februari 2009

Spacklade, tvättade lite mer och slipade lite idag. Jag far runt överallt i köket och gör lite här och där. Jag har lite svårt att få struktur när jag blir ivrig. Nåväl, allt ska ju ändå göras och jag vet att jag kommer att strukturera upp mitt arbete snart. Det här med underarbete är inte så roligt när man är ivrig att sätta lite färg på köket. Det fanns inte så mycket att fotografera idag heller.

Idag köpte jag färg till tak, väggar och skåpluckor. Det kommer att bli ett kök som går i grått. Taket och dörr/fönsterfoder blir i tonad vit (som vanligt). Inredning i skåp och insida av skåpluckor blir också i tonad vit. Väggarna blir ljust grå (S 1502-B) och skåpluckor lite mörkare grå (S 2502-B).

Snickaren kom förbi en sväng och vi diskuterade olika möjligheter till kakelsättning i badrummet.

Lägenheten jag bor i nu förfaller mer och mer...

Inga kommentarer: