onsdag 1 juli 2009

Åkte raka vägen till Vilången för ett kvällsdopp efter dagis/jobb idag också. Felix höll på att kliva rakt på en kräfta när vi skulle gå i. Han blev livrädd. Jag var tvungen att ta upp den och flytta den från sandstranden.
Det var inte lika varmt efter jobbet idag men det var skönt att bada. Vi åkte sedan hem och softade. Felix var jättetrött och slocknade kvart i åtta. Jag lade upp ett nytt blad av min dagbok i New York-bloggen till höger. Jag föreslår att ni fortsätter att läsa där...

Lyssnar på gruppen "Kansas" och deras första skivor. Det är verkligen inte fel.

2 kommentarer:

Anders sa...

Nä visst är dom inte. Jag lyssnar också vidare. Du fick mig att tvivla med ditt svar. Tänkte att jag var sömndrucken när jag lyssnade i natt och hade tappat omdömet...men det låter fortfarande bra....de långa låtarna

Eddie sa...

Lyssnade på första och andra plattan. Jag har två till. Den första var bättre än den andra.

Får fortsätta lyssna en annan dag.