måndag 20 juli 2009

Rör

Felix och jag åkte till kapellet efter frukost och inväntade en leverans av avloppsrör som skulle anlända på förmiddagen. Vi spelade musik i kapellet och det slutade med att vi dansade "fri dans" till tonerna av gruppen Focus.

Felix kände sig som en rockstjärna. Han spelade både luftgitarr och lufttrummor. Här poserar han världsvant för fotografen.

Sedan kom rören. Åh vad rör det kom. Jag måste räknat fel för jag fick 36 m 110 mm rör. Det går väl kanske åt.

Fick böjar också men det kan man dock aldrig få för mycket av. Mitt i bild står också en handduksvärmare som ska tjäna dubbla syften. Dels att torka handdukar och dels att hålla värmen i badrummet.

Åkte sedan hem och åt lunch. Promenerade till järnvägsbarken för hopp och lek.

Nu sussar Filuren i sin lilla säng och jag tar en White Russian i ensamheten. Ska packa inför morgondagens stockholmsresa. Vi ska ta tåget upp och gå på Grönan och bo på hotell en natt.

Inga kommentarer: