fredag 28 augusti 2009

Sitter här med en hemsk nackspärr. Försöker lösa upp den med grogg och jag tycker det blivit lite bättre. Felix hade beställt strimlad hamburgare på Hönökaka med majonäs och aromat. Det är jag som introducerat honom till detta "pålägg". Han har också ätit chips och druckit cola. Nu gräver han i godispåsen.

Imorgon kommer min kompis, A, på besök. Vi ska lyssna på lite musik och sedan gå och titta på ett bluesband som spelar på Bowlingen. Beställde 10 skivor av gruppen Eloy igår från amaxon.de. Jag förstår ju inte tyska men tror att jag lyckades genomföra köpet ändå.

Eloy är en tysk proggrupp och kan skådas här:

http://www.youtube.com/watch?v=ezjyjRd1oO0&feature=related

2 kommentarer:

FrkLugn sa...

Det är nacken som behöver massage, inte levern.
Men det lindrar förståss symptomen.

Eddie sa...

Tihi...