onsdag 13 januari 2010

Jag har fått smak för Dry Martini och i en riktig sådan ska det finnas en oliv på en tandpetare. En dag på ICA Maxi tänkte jag köpa tandpetare och gick givetvis till tandkrämsavdelningen. Det enda jag fann var tandstickor av plast eller platt trä. Man vill ju ha de här runda svarvade tandpetarna som är vassa i båda ändar, men icke. För er som är i samma situation kan jag meddela att de riktiga tandpetarna återfinns på "drinkavdelningen".

Just nu jobbar jag för det mesta och när jag är ledig är jag tillsammans med, antingen Jörgen, Felix eller Ann-Karin.
Jörgen har hjälpt mig att bygga färdigt ett fantastiskt slutsteg. För den som är intresserad går det bra att följa hela projektet här:

http://rauna.forum24.se/rauna-about162.html

Det är fler elektronikprojekt på gång i kapellet och det är mycket trivsamt att sitta där och pyssla. Vi har lyckats hålla en hyfsad temperatur i verkstaden trots den stränga kylan.

2 kommentarer:

Solbritta sa...

Har nu kollat på din blogg ett tag och det är lika roligt varje gång, vad roligt att du träffat Ann-Karin hon köper kläder utav mig när jag jobbar på LIONS...Anki G

Eddie sa...

Kul Solbritta! Ann-Karin ska ner till dig på lördag och gräva bland textilierna hörde jag.
Har du vägarna förbi kapellet så får du gärna hälsa på om jag är där.