tisdag 27 december 2011

Tittade på tapeter idag. Det är otroligt vad många olika det finns och en del är helt sagolikt vackra. Jag är tvungen att smälta dagens intryck och titta igen.

Idag åt jag dagens lunch på stan. En bit fläskpannkaka för 75:-. Nu lyckades jag lirka till mig två bitar men ändå. Jag var hungrig igen kl 14. Smärtgränsen för "Dagens lunch" är tyvärr nådd. Jag insåg det för ett tag sedan när jag betalade 80:- för två frukostkorvar, några potatisar och blaskig pepparrotssås men fläskpannkakan idag tog nog ändå priset.
Tråkigt att behöva göra matlådor och sitta på jobbet och äta men så får det bli nu för min del. Det har varit så skönt att lämna kommunhuset en stund mitt på dagen.

Jag fick kasta i mig mat när jag kom hem från jobbat idag innan jag bytte om och gick ner och spacklade vidare i gästrummet. I morgon fortsätter spackleriet...

Inga kommentarer: