tisdag 9 december 2008

Då har rörfirma varit här angående uppvärmningssystem. Vi diskuterade min dröm och offert är att vänta. Vi får väl se vad som sägs. Jag skulle helst vilja ha flera olika förslag att välja mellan och det ska jag också se till att ha innan jag bestämmer mig.

Snart är det också dags att ta tag i det här med att välja elleverantör och försäkringsbolag. Det är inget jag ser fram emot precis. Det känns som om man alltid väljer fel i sådana frågor. Åtminstone är det min erfarenhet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pessemisten i mig säger ju att oavsett vilket försäkringbolag man väljer så får man inget.. haha *mummel* .. de har sån jäkla krånglig byråkrati och de tror att de är bättre än alla andra (de sätter sig ju själv högre än poliser och andra utredare)...

Så i grund och botten är det snarare en smaksak vad man väljer.. :) vi tog våran banks egna vi.. (billig, bra och verkade helt ok)

Hoppas det blir en bra och ekonomisk värmelösning

mvh Sandra / Wikströms.nu

Eddie sa...

Det lutar nog åt att jag tar bankens försäkring jag också.

Det här med elen är knepigare tycker jag.

Anonym sa...

Eddie,

kolla länken
http://www.ei.se/elpriskollen/

Själv har haft Storuman i flera år, och man kan faktiskt både läsa och förstå deras fakturor!

Hälsar
SvenS

Eddie sa...

Tack SvenS!

Mycket bra och informativ site!