fredag 7 april 2017

Fjuttigt

Hade tänkt blogga lite om framsteg i uthuset men det känns fjuttigt en dag som denna när terrorister lekt sin obarmhärtiga lek med oss och hela världen. Denna gången skedde det i Stockholm. Det känns som om de gör det bara för att de kan. De vill ha oss i västvärlden i ett skräckvälde. Det är nog tyvärr så att det är de som bestämmer. De kan göra sina attacker var de vill. Omöjliga att komma åt. Så ser vår framtid ut.

Det kanske verkar som om jag misstänker någon från en annan religion när jag anser mig själv tillhöra "västvärlden". Det stämmer i så fall. Jag misstänker att detta är ett dåd av muslimska fundamentalister. Fördomar? Givetvis. Jag verkar ha fördomar. Klandra mig gärna.

Om två månader ska jag och Felix fascineras av Times square, "number one target of the world".

Inga kommentarer: