onsdag 16 mars 2011

Inleder med en bild av min röriga arbetsplats.
Här sitter jag på dagarna när jag inte är i kapellet. Kontoret ligger på översta våningen i Uroxen (polishuset) i Kristinehamn. Just nu sitter jag och skriver en plan för livsmedelskontrollen i Kristinehamn.

 Efter jobbet åkte jag och Felix hem till hans kusin Victor.
Ikväll skulle det byggas ihop gamla Star Wars-byggsatser i Lego som legat isärtagna sedan Victor var liten. Victor bjöd på tjockpannkaka och vi kom hem till kapellet först klockan 20. Felix lägger sig normalt då.

Representant från Sector alarm har varit här idag och flyttat på rörelsesensorn i prediksalen för katternas skull. Hoppas det inte larmar i tid och otid efter denna åtgärd.

2 kommentarer:

NAGS sa...

Jag blir alltid glad när jag ser någon som förstått att två skärmar till datorn är mycket mer praktiskt än en :)

/A

Eddie sa...

Skulle inte kunna leva utan två skärmar på jobbet. Det är som du skriver, NAGS, har man provat det är man fast.