onsdag 3 februari 2021

Sex kottar, sprayade med guldfärg

Ja vilka Traderafynd man skulle kunna göra. Kottarna var ute för ett utgångspris på 30 kr. Jag kände direkt att det inte var något för mig så jag lät bli att buda på de där kottarna. Men det verkade vara rejäla kottar när man läste beskrivningen:

De är kottarna har min mor plockat själv under besök i USA och Spanien.
Sedan har de blivit torkade och sprayade med guldfärg. Någon ojämna under, så de står inte helt rakt (bild 1)
Kanske som en kul juldekoration
Stora kotten 14cm hög
små kottarna 9-10 cm höga

De väger 285 g

Billigast blir att skicka med Schenker för 59:- (hänsyn tagen till emballage och priset för Sverige) och då blir den både spårbar och försäkrad
Samfraktar om så önskas och om jag har fler annonser ute
Det går också bra att hämta hemma hos mig (bor i Knivsta) alt mötas upp i Uppsala

Hemmet är både rök och djurfritt

Betalning sker till mitt bankkonto eller via swish inom 5 dagar efter avslutad auktion. Frakt tillkommer. Postar så fort jag kan när jag ser att pengarna är överförda. Ansvarar ej för ev. slarv från postens sida. Tänk på att jag är privatperson. Det finns alltså ingen returrätt. Ställ därför fler frågor till mig om det är något du funderar över.
Lycka till!

Jag vet inte om jag har så mycket frågor om kottarna faktiskt. Gå in på Tradera och se allt ni slipper att äga.

Inga kommentarer: