söndag 21 mars 2010

Imorse var det snöglopp och jag kände inte för att göra ett handtag. Däremot ville jag åka någonstans och titta på något. Jag var inte sugen på att shoppa heller. Jörgen och jag stämde träff i kapellet för att planera en dagsaktivitet. Han hade inte heller lust att göra något särskilt. Vi satt i den lilla elektronikverkstaden och funderade. Jörgen började leta efter komponenter för att kunna bygga om ett av mina försteg. Det behövs lite förbättringar där. Vi insåg efter en stund att vi hade komponenter för att kunna göra ombyggnationen och vi började demontera de gamla kretsarna.

Det var längesedan vi hade löddag i kapellet men det blev jättetrevligt. I och N kom på besök och drack kaffe. Sedan kom T och kollade läget också. Det var jätteavslappnande att få lite lödrök i näsan igen.

Nu ska jag till Nyköping i två dagar. Sedan är det pappadagar resten av veckan.

Inga kommentarer: