måndag 29 mars 2010

PO har varit här i flera timmar och gått igenom min iPhone och installerat nya små "appar" som jag kommer ha stor glädje av. Jag är barnsligt förtjust i min iPhone. Så förtjust att jag tänkte döpa katten som ska flytta in med oss i kapellet till "iCat".

Var uppe i kapellet en sväng och pysslade lite. Jörgen kom upp och vi satt och pratade en stund. Jag fick kylskåpet levererat också.

Här står det nu för uppackning och installation när nischen är förberedd på övervåningen. Djupet på kylskåpet är 65 cm men nischen är bara 58,5 cm djup. Helt i sin ordning enligt leverantören. Själva tjockleken på dörren räknas in i leverantörens djupmått och den ska ju vara utanför nischen annars går det inte att öppna skåpet. Kylskåpet kommer med all sannorlikhet att passa. Gissa om jag kommer ställa in öl eller frukt i kylskåpet som första livsmedel...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eddie!

KALL ÖL ÄR VIKTIGT!

MVH
Kludden

Eddie sa...

Mycket!