torsdag 29 april 2010

Om en vecka är jag där! I New York, alltså. Det är mycket som ska vara fixat innan dess. Insåg just att jag måste deklarera också. Jag har mycket runt mig nu innan jag med gott samvete kan lämna Kristinehamn för två veckor. Mycket på jobbet och mycket i kapellet.

Idag har kommunen börjat ordna till vägen vid mitt kapell. De ska gräva ett litet dike som ska leda bort vatten från skogen ovanför min fastighet. Min tomt kommer då också bli mer tydligt definierad. Man har genat över min tomt i många år och vägsträckningen kommer nu bli lite annorlunda mot vad förbipasserande är vana vid. Det kommer att bli en skarpare kurva när man ska åka upp Karlbergsvägen från Filipstadsvägen.

I sommar kommer jag att flytta från Karlskogavägen till Filipstadsvägen.

Inga kommentarer: