fredag 10 september 2010

Felix har haft "Taco-extravaganza" ikväll. Nu sitter han i soffan, mätt och smuttar på en äggtoddy. Själv smuttar jag på folköl och tänker ta tag i en massa pappershögar ikväll igen. Jag ska också göra iordning några kassar med saker som ska få följa med till kapellet imorgon.

Snickaren tyckte jag skulle dra på ett lager tätskikt till innan jag sätter klinker och det kan jag väl göra imorgon förmiddag. Felix skulle leka med Joffa imorgon så det passar ju bra.

Jag lyckades få in Felix på rytmikkurs i kommunens regi också. Det är som en inledningskurs inför val av instrument först i fjärde klass. Jag försöker få tag i en barngitarr också så han kan sitta och plinka när andan faller på.
Här står en massa vrak som ska pantas. Bedrövligt vad fort ett sådant här burkförråd byggs på. Tänk vad pengar...
Tänk vad pengar detta har kostat då. Det bär emot att kasta dessa vackra kartonger. Jag får väl försöka förvara dem någonstans. Upp till kapellet ska de inom kort.

2 kommentarer:

NAGS sa...

Star Wars-kartongen är det väl samlarvärde på, i alla fall tillsammans med beskrivningen och legot. En vind är bra att ha! :)

Eddie sa...

Jag ska bygga ut uthuset nästa år med ny elektronikverkstad och diverse förråd. Det behövs som sagt.