tisdag 14 september 2010

Har varit i Karlstad hela dagen och hann inte hem till mötet med snickaren.
Detta foto är taget bakom en projektorduk och så kan det alltså se ut där. Två bashögtalare sitter monterade bakom duken.
Snickaren skulle hjälpa mig att dra silikon runt apparatrummets golv. Jag fick göra det själv där vattnet ska installeras imorgon. Jag kopplade lite avloppsrör men fick ge upp då det saknades en böj igen. Jag kom ca två meter. Det närmar sig i alla fall.
Elektrikern kom upp och tittade på kommande arbete. Han kan komma i början av nästa vecka och utföra delar av förestående installation.
Per och Emil kom upp med pizza. Jag var fruktansvärt hungrig eftersom jag bara fått en "barnportion" till lunch och fick gå där och lida när de frossade.
Jörgen och jag möblerade om i elektronikverkstaden eftersom radiatorer ska installeras där i slutet av veckan.
Usch vad grejer vi har... Kapellet har varit uppvärmt av direktel tidigare men nu blir det vattenburen värme. Nu är det mycket hantverkare som man är beroende av och det ska bli kul när de varit inne och gjort sitt. Då går det faktiskt att flytta in sedan.

Inga kommentarer: