fredag 16 januari 2009

Grabben var på party mellan kl. 17 och 19 så jag passade på att åka och köpa 5 st golvspånskivor till badrummet. Köpte mera tonad vit till taket också.

Träffade två häftiga kvinnor på ICA Maxi som kommer att bli mina grannar när jag flyttat in i kapellet. Jag tror dom hejar på mig i min strävan. Jag passade på att bjuda in dem till inflyttningsfesten då ett bluesband ska få beträda scenen.

Imorgon ska jag och min lilla pys åka till ett badhus i Karlskoga. Sedan lämnar jag honom hos sin mamma och åker upp till kapellet en sväng. Söndag är det heldag i kapellet igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och våra pysar brukar också vara på badhuset i Karlskoga. Det är så himla mycket mysigare atmosfär där än vårat i stan.
Och det är varmt o skönt att softa under infravärmen vid plaskdammen:-)
Ha det bra.

Eddie sa...

Det ska bli roligt att se något annat. Vi drar runt 11 och avslutar antagligen utflykten på någon av de stora hamburgerkedjorna...