tisdag 27 januari 2009

Idag har ytterligare en representant från en firma som levererar uppvärmningssystem varit och tittat. Offert kommer inom kort.

Jag har beställt kaklet till badrummet och det kommer imorgon. Mattläggaren kommer också imorgon och lägger mattan i badrummet.

Jag har småpysslat i kapellet idag. Jörgen har suttit och lött vid sin arbetsplats i rummet. Vi har sjungit ganska mycket idag och han har varit på ett strålande humör. Han verkar "få till det" med sin förstärkare som han bygger.Jag har tömt köket på möbler. Skåpluckorna är redan borttagna och slipade. Snart kommer tillfället då jag får välja kulör på köksluckor. Väggarna, taket och skåpens inredning blir vita.

Idag har jag också börjat plocka ur skåpen. Det mesta som lämnats kvar är skräp och en tur till tippen stundar.

Imorgon ska jag och grabben åka upp och inspektera mattläggarens arbete.

Inga kommentarer: