fredag 24 september 2010

Blev förkyld i går kväll och har haft en tung natt. Bara legat och vridit mig och sovit dåligt. Felix nynnade "Smoke on the water" i sömnen vid ett tillfälle i natt.

MR Kyl & Värme skulle arbeta hela dagen i kapellet men därav blev intet. De har så mycket att göra och tycks så underbemannade att montören inte kunde åka ifrån kontoret på hela dagen. När jag kom till kapellet var inget arbete utfört. På måndag blir det istället.

Ikväll är det hemmakväll med Felix som vanligt. Alla fredagskvällar är med Felix. Vi spelar Lego Harry Potter på Xbox. Ikväll fick han önska sig fredagskvällsmat och valde leverpastejsmörgås med gurka. Jag ska också göra en bananmilkshake har jag tänkt.

Förkylningen blev värre ikväll igen efter en ganska ok arbetsdag. Jag tror inte jag varit förkyld sedan jag flyttade hit för två och ett halvt år sedan så det är inte särskilt ofta.

Om jag är lika sjuk hela helgen så gör jag inget långkok. Jag vill inte gärna hålla på med mat till andra när jag är sjuk.

Inga kommentarer: