fredag 9 oktober 2009

Jörgen och jag har fått en varsin hushållsassistent!

Det är sant! Men de ska repareras. Vi har alltså fått varsin "degblandare" oberoende om varann. JS har lämnat in en till Jörgen där någonting inuti har bränt. Jag har tagit emot en av en kollega. Den assistenten går tungt vid degknådning så att en automatsäkring löser ut hela tiden. Vi ska ta en gemensam dag till att gå igenom dessa. En assistentdag helt enkelt.

Imorgon ska jag till min kompis A i Karlstad för att lyssna på musik och ta några pilsner. Men först blir det tennis med Felix.

Det kommer att bli mycket underlig proggmusik imorgon kväll.

3 kommentarer:

FrkLugn sa...

Kanske i brist på "deg" som ni fått dessa på halsen?

Vill också ha en hushållsassistent, en som fixar saker åt mig.

Therese sa...

Om ni behöver en PERSONLIG assistent för de där ändamålen så kan jag assistera er. Det råkar ju vara mitt område ;-)

Eddie sa...

Jörgen är min personliga assistent. Deg är det alltid brist på så det är inget tillfälligt just nu.