onsdag 16 juni 2010

Åkte upp med Felix efter jobbet och grundmålade de list som ska upp på övervåningen. Felix spelade trummor och orgel under tiden. PO var där och pysslade när vi kom. Han spelade lite trummor och gitarr för Felix så han fick höra lite hur det kan låta. Sedan gick de ut och körde med PO:s radiostyrda fyrhjulsdrivna bil. Planterade lite nya solrosfrön i krukor inomhus. Jag får nug dra upp dem en bit om jag ska få ha dem ifred för det betande djuret på baksidan.
Nu är vi hemma igen och Felix ska bada och jag ska raka mig. Vi gör oftast detta tillsammans och pratar lite i badrummet under tiden.
Idag lade jag inbjudningar i brevlådorna hos de närmaste grannarna på gatan till midsommarfesten. Det blev ca 10 stycken. Hoppas alla kommer upp på besök för en rundtur under dagen i alla fall.

Inga kommentarer: