torsdag 28 april 2011

Påsklov för Felix och mig. Idag har Felix varit hos en kompis nästan hela dagen. Jag har pysslat i kapellet. Lite tvätt inför resan har fixats, svartvinbärsbuske har planterats och magen har solats in emellan. Det har varit underbart väder här idag.

Björna avlade en visit här på förmiddagen och vi satt på kapelltrappan och talade en stund. När jag satt och solade lite på eftermiddagen kom Per och Helena upp en stund och pysslade med sitt.
Vi hämtade Franklin hos Felix mamma också. Franklin ska ju med till New York i år också. Får se vad han får vara med på för äventyr i år.
Lina kom upp och umgicks en stund och fick se när Felix spelade Kung Fu Panda på sitt xbox. Imorgon ska vi umgås hela dagen, Felix och jag och på kvällen ska jag umgås med underbara lilla Lina igen. Vi ska på Mastis och se "Walking canes" spela senare på kvällen för att sedan drumla hemåt till lägenheten i kristinehamnsnatten.

Inga kommentarer: