måndag 10 april 2023

Ingenting

Jag har verkligen inget att blogga om just nu. Eller också har jag en svacka i inspirationen bara. Jag har filmat lite. Lagt upp en film på Youtube om förberedelser av odlingsytan. Och en film om hur själva snusberedningen går till men den ska inte publiceras förrän sent i höst.

Jag har varit ute och promenerat både igår och idag i alla fall. Och grävt i tobakslandet. Felix var här idag och diskuterade sitt val till höstens universitet och program. Jag tror han känner sig ganska klar med sina val. Han vet däremot ännu inte om han kanske ska jobba ett år till först. Han och de andra kollegorna har blivit erbjudna fortsättning ett år till och han trivs så bra i det teamet. När han åkte hem idag tog jag en tur med bilen och tittade på det nya restaurangbygget i skärgården.


Så här såg det ut från vägen. Det kan nog bli riktigt bra tror jag.


Här tog jag en bild så gott det gick från sjösidan.

Inga kommentarer: