onsdag 13 oktober 2010

Heldag i Tokholm och ett väldigt givande möte. Hann också göra några ärenden på stan.

NAGS läste gårdagens blogginlägg och föreslog att vi skulle träffas. NAGS och jag har gemensamt att vi äger var sitt kapell och det var första gången vi träffades i "köttvärlden". Tidigare har vi endast följt varandras bloggar. NAGS blogg innehåller, som min, mer än bara renoveringsbilder och jag kan rekommendera att kika in där. Börjefrid heter hans kapell tillika blogg. Vi fick ett kort och trevligt möte på Tokholm central.

När jag kom hem åkte jag till lägenheten och lastade in lite saker och startade en tvättmaskin. Handlade lite mat till Felix som ska sova sin första natt i kapellet imorgon. Han tycker det ska bli spännande säger han.

Förberedelser för lördagens klassfest pågår också. 18 personer ska sammanstråla i kapellet och det kommer att bli trångt och häftigt.

Inga kommentarer: